blandat.

Hej!

Som ni vet så har jag slutat att blogga, och min statistik har blivit lägre och lägre för varje dag.
Fast ibland så lägger jag ut ett par inlägg, när jag har tråkigt, eller när jag gjort något spännande.
Idag är det fys, och jag orkar verkligen inte!
Imorgon är det klassens dag då vi ska ta tåget till Boråsbadet och bada i 3 timmar, värsta lite men a.
Soft vecka iallafall.
På torsdag är det skolavslutning! fan va gött :D:D
Fast jag tycker det är lite jobbigt att ha fys när man vill vara ledig, men jag behöver bättre kondition, 1 timma per vecka, fast vi ska ha över 70poäng i våran sommarträning också..
Jag saknar lina, tycker vi ska träffas snart :D♥
Det var allt för idag tror jag, kanske kommer ikväll eller något, vet inte.

Hejdå!
 


Kommentarer
Postat av: lina

naw, o jag saknar dig :D

vi får träffas snart, på sommarlovet hihi ♥

2010-06-08 @ 17:12:18
URL: http://dduvetselina.blogg.se/
Postat av: lina

a, höhö tack, du med :D:D♥

2010-06-08 @ 18:17:05
URL: http://dduvetselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0