Dagen med korvis(/lina) :D:D

Hejhallå :)


Lina skulle egentligen sovit över hos mig, fast det skulle bli snöstorm, Så hon kanske inte skulle hinna o komma till sin första match, det ska komma typ 20-30cm eller ngt under natten 8)
Men a iallafall, Jag kom till henne typ, halv 2 eller ngt, sen gick vi ner till centrum o köpte godis HÖHÖHÖ, :D:D
, Påvägen dit, så gick vi i en hal backe, hon ramlade typ 4 gånger, o jag ramlade en, heheheh :D, Och jag har dom hala skorna? :o , O hennes godisaffär är så bra :(   'avis :D:D:D
Men, sen följde jag med till hennes träning, sen efter träningen, skulle dom spela träningsmatch mot deras fula P  96or :)
Sen gick vi till centrum igen o åt pizza 8D, Eh, o halva pizzan kom med hem, HEHEHEH :D
Vi gick hem till lina och bastade (y)
Efter vi hade bastat blev vi törstiga, o lina är fortfarande törstig nu när jag har kommit hem, höhöhö.
Sen skulle jag hem ca halv 11 :c
Jag ville sova över! :c , men jag fick inte 8)


GOGOGO KORV, du kommer äga upp alla på planen imorgon (a) :D
Men detta måste vi göra om, dagen var bäst
puss på dig o dagen (y) :D:D:D:D
jag älskar min korvis <33333333 :D:D:D:D
ring mig, oki,


/kram, jessika.

Kommentarer
Postat av: lina.

AHAHA, ELLER SÅ E JAG SÄMST PÅ O RAMLA :D:D:D

:o

eller nu kanske dt blev fel o.o

älskar dig, höhöhö :D:D

pospokorvis<33333333

2010-02-19 @ 23:54:38
URL: http://dduvetselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0